القائمة الرئيسية

الصفحات

كود التنين بلس مجاني تاريخ الانتهاء تم تفعيله

كود التنين بلس مجاني تاريخ الانتهاء تم تفعيله
كود التنين بلس مجاني تاريخ الانتهاء تم تفعيله

ه الجديده ودوت الريموت القديم هنتعرف عليه ونتعرف برده على الازرار الجديده اللي فيه ونشغل كل حاجه وناخذ بص على الشاشتين كل حاجه موجودين عندنا طيب الاول انا ممكن اشتغل الاثنين ريموت او ريموت واحد في نقطه ملحوظه واحده بس طبعا الشاشه ديت جديده انا ما عملتش عليها اي تغيير ولا اي تعديل في اعدادات ولا حتى ثبت عليها كل التطبيقات اللي موجوده على الشاشه دي بالنسبه لي اعدادات الصوره لو رحنا ، التنين بلس ٢ ،هنا وهنا في عندنا نفس الاعدادات موجوده في كل شاشه اعدادات كره القدم سينما ايكو قياسي وحيوي او غير والاعدادات اللي زي ديت وهنا برده نفس الكلام في عندنا حيوي قياسي ايكو سينما كره الق، برنامج التنين بلس للايفون ،دم نفس الاعدادات اللي موجوده ذلك الصوت كذلك باقي الاعدادات لو بصيت على القائمه ديت ما فيش اي حاجه اتغرض فيها باستثناء.



 الخيار ده وتنضفي الشاشه الجديده اسمه محسن الالعاب لو ضغطت عليه كده بيقول لك انك محتاج توصل hdmi وانا اعتقد ان هو بيعمل سمك ما بين الفريمات، التنين بلس 2024 للايفون ، مثلا لو انت موصل بلاي ستيشن او كمبيوتر اللي بتطلع مع الكمبيوتر معفريم اللي الشاشه مع الالعاب بصراحه طيب خلينا ندخل ما بين الاعدادات لو تلاحظ هو اخذ شويه وقت في التحميل نقا، كود التنين بلس مجاني ،رن الشاشتين مع بعض لو احنا ضغطنا على القائمه بتاعه الاعدادات لو ضغطنا على نفس الزرارين في نفس الوقت نشوف مين بيفتح الاول خلينا على الشاشه الجديده لو تلاحظ برده عندنا في اربع خيارات بس صوره صوت عام والدعم هنا في عندنا قائمه كبيره جدا من الخ.

كود مجاني لبرنامج التنين بلس


يارات اللي هي الصوره والصوت قنوات توصيل عام دوت عشان ال جي تقدم لك بس شكل جديد لقائمه الاعدادات ولكن نفس الاعدادات في اربع اعدادات بس او في، تنزيل التنين بلس للايفون ، اربع قوايم بس دخله الاعدادات جوه بعضيهم وكمان غيروا الالوان بدل ما هي لون احمر هنا بالنسبه لي وكانك بتغير السيم بتاع موبايلك اللي هو بتضيف شويه ايقونات جديده بتغير الشكل او الالوان ط، موقع التنين بلس ،يب عندك زي ما انا قلت اعداد مثلا زي القنوات نمسك الريموت القديم اداه زي القنوات دوت اللي فيه توليف ومدير القنوات ونسخ القنوات واعداد زي توصيل اللي في الشبكه والواي فاي والبلوتوث قطط على قائمه عام ادي اعدادات القنوات تولير في .



مدير القنوات ونسخ القنوات يبقى كده انا رجعت كل الاعدادات طبعا مش عشان الوقت بس بتاع الفيديو انا رجعت كل الاعدادات لقيت ما فيش اي اعدادات جديده نازله في الشاش، تطبيق شارك iptv ،ه الجديده تقدر تختلف عن الشاشه واجهه اليوزر انترفيس الواجهه الرئيسيه اللي انت بتتعامل معاها وبس شكرا على كده هو اعداد وحيد بتاع محسن الالعاب واللي بيشتغل مع الالعاب ما اعرفش ايه و، لودر رسيفر hd ،ظيفته بالظبط طبعا برده خلينا ناخذ لف كده سريعه في عندنا اعدادات الصوت موجوده هنا وهنا ندخل على فوق على اعدادات الصوت هنا وضع الصوت افردها لك كده وضع الصوت الصوت الاي اي وبعدين الصوت القياسي والصوت السينما وص.

التنين بلس للكمبيوتر


وت واضح كره القدم موسيقى محسن الالعاب وبرده محسن الالعاب موجود هنا في خيارات الصوت بس باسم اللعبه والاتزان وباقي الخيرات موجوده برده ولكن في الشا، رسيفر استرا 10000 hd mini ،شه الجديده محطوطه بره لحد دلوقتي ما فيش اي جديد على قسم تاني مثلا لو بصيت كده معايا على الريموت هتلاقي في فرق ما بين الريموتين دوت هو الريموت الجديد ايه هو الجديد معانا لو انت تلا، شفرة قناة ميجا ،حظ في الازرار كده هتلاقي في عندنا زرارين جداد اسمهم الجوجل اسستنت وامازون اليكسا المساعد الصوتي بتاع جوجل مي.



كس هم اصلا موجودين في الشاشه القديمه ولكنهم مش بيشتغلوا في مصر او في البلاد العربيه طيب الشاشه الجديده بقى وخاصه بعد ما ضافوا الازرار عندك في الريموت، رسيفر bein sport 4k للبيع ، ولا اي حاجه مش موجودين لازاله البلد اللي انت موجود فيها او الشاشه مش بتدعم المسلسل الصوتي بتاع جوجل ولا اليكسا حتى بعد ما اتحطوا فورمات يعني اقرا كده بيقول لك الخدمه غير مدعومه، رسيفر هيرو hd ، جوجل اسستنت غير مدعوم في هذه البلد طيب امازون اليكسا برده غير مدعومه في هذه البلد طيب ايه الجديد.

التنين بلس 2


 حتى بعد ما انتوا اضافتوا الازرار الازرار ملهاش ايلازمه الريموت طبعا غيره في بعض تطبيقات النتفليكس لازال موجود امازون برايم موفيز نضغط عليه كده نش، شفرة قناة ابو ظبي الرياضية ،وف هو بيعمل ايه ديت وظيفته بس على كده شكرا ان هو يكتب لي كلمه موفي في مربع البحث ويبدا يعرض لي او يقترح عليا بعض افلام طيب موجود ده برده هنا مربع البحث من غير ما اكتب لك كلم، جميع قنوات شفا ،ه موفي ولا اي حاجه هو بيبدا يقترح عليا برده قنوات وافلام وكل الكلام دوت هنا مقترح عليها قناه موفيز وبعض قنوات نفس النظام برده مقترح عليا شويه افلام وبالاضافه للقنوات بس لان انا مش موصل قديش وشويه مقاطع او فيديوهات من اليوتيوب بمناسب.



ه اليوتيوب خلينا الشاشتين نشوف مين اللي بيفتح اسرع انا جربت طبعا لوحديه ولكن خليني اجرب معاكم وخلينا نجرب قدامكم اليوتيوب انا حطيت له زر اختصار او زر قائمه ا، شفرة بيس قناة espn 901 ،لوصول السريع او الكويك ما فيش اختلاف طب فين المعالج الجديد للشاشه ال جي بتقول ان هي اضفته في الشاشه بتاعتها انا مش عارف طيب انا هقول له موافق لو تلاحظ انا حاطط هنا اليوت، جميع القنوات روتانا ،يوب على رقمبمعنى لما انا اضغط ضغطه مطوله على الرقمبيفتح لي على طول بدل من اني اروح على وبعدين اخش على التطبيق اليوتيوب بدك تكون طريقه اسرع انك تحفظ عليها تطبيقات وقنوات او حاجات زي كده تقدر انك انت ترجع لي فيديو عملنا فيه.

التنين بلس للاندرويد


 حركات وميزات وتريكات مخفيه وخدعه جامده جدا مليانه في شاشات ال جي تقدر انك ترجع ليها اكيد هيفيدك وهيسهل عليك كثير خلينا نرجع بقى نفتح تطب، جميع مباريات 2024 ،يق اليوتيوب مع بعض هضغط على رقمزي ما احنا شايفين اهوت ضغطه مطوله ما فيش اي سرعه ما بين الشاشتين على فكره هو هنا حمل على طول في كذلك برده نقطه طيب خلينا برده نشغل اي فيديو، كود تفعيل سيرفر نوفا iptv 2024 مجانا ، زي ما احنا شايفين فتح على طول خلينا نشغل اي فيديو نشوف حل شعل عمنا توم مثلا طيب اعلان نورت الصوت وانا برده في اعلان هنا انا عملت خطي لي الاعلان انا بيقول لي سيتم تشغيل الفيديو بعد الاعلان عشان نعرف اننا تشغيل انا عاده بحطها علىم.



مكن احطها علىتمام الاعلان دوت باظ لنا الدنيا الصراحه نرجع من الفيديو دوت نفتح الفيديو مره ثانيه اي فيديو وليكن الفيديو دوت والفيديو دوت هنضغط على اوكي م، شفرة قناة اي ار تي ،ع بعض في نفس الوقت ما فيش اشتغلوا في نفس الوقت وتقدر طبعا انك انت تتعدل في الجوده نفس الاعدادات اللي موجوده هنا نفس الاعدادات الموجوده هنا هنا الجو ده معمول علىوالفيديو زي م، كود تفعيل جوسات بلص ،ا احنا شايفين الشغال بدون تقطيع بدون اي مشاكل تقدر كمان انك انت تنقل فيك ما بين اللقطات انا جربت الشاشه على فيديوهات الفور كي على نفس الكلام تقدر انك انت تتنقل ما بين الاوتات فبصراحه من الاخر يعني لو انت قدامك فرصه انك تشتر.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
istar iptv code free
اكواد هاها iptv متجدد يوميا لمشاهدة القنوات العالمية
اكواد شفرة بيس قناة dvdbox amos 2024 للاجهزة المتوقفة
code d'activation e vision iptv 2024
كود تفعيل dragon iptv 2024 للرسيفر
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع