القائمة الرئيسية

الصفحات

شراء كود فوريفر تناسب انواع الرسيفرات hd

شراء كود فوريفر تناسب انواع الرسيفرات hd
شراء كود فوريفر تناسب انواع الرسيفرات hd

ي شاشه ال جي جديده وفي شاشه قديمه لو الاثنين بنفس السعر بالتاكيد هتجيب الجديد ولكن لو الاثنين توم فرق في الاسعار لو حتىجنيه انا انصحك بصراحه وبامانه عن الشاشه القديمه فانت اولى بالجنيه دول لو مثلا ممكن انك انت تزودجنيهجنيه مبلغ قليل على حسب برده ميزانيتك في الاول وفي الاخر تشتري الجديده ولكن اللي دفعني اني اعمل الفيديو دوت اني لقيت لما الشاشه ال جي او الشاشات ال جي الجديده بدات انها تنزل لقيت ف، تجديد سيرفر فوريفر مجاني ،ي فرقات اسعار بتوصل للجنيه ولما تروح اصل دوت موديل قديم ودوت موديل احدث بقى وفي وفي وفي نفس اللي فيه وفيه في الشاشه الجديده موجوده برده في القديمه ما فيش اي فرقات بالنسبه لي، كود vip فوريفر مجاني 2024 ، ولكن الفرقات بتلقاه في الاسعار بمبلغ بيوصلجنيه اوجنيه نهائي انت ما تدفعش المبلغ دوت وبس كده ده كان كل حاجه في فيديو الن.



هارده شكرا جزيلا لك على المشاهده السلام عليكم اهلا وسهلا بيك في فيديو جديد فيديو النهارده حماسي ورائع جدا دوت هو الريموت بتاع شاشه ال جي تمام جمي، اشتراك فوريفر مجاني ،ل جدا ودوت هو نفس الريموت ولكن في شكل تطبيق نفس كل حاجه نفس الايقونات نفس الازرار يعني خليني اوري لك على سبيل المثال انا اقدر اني اعلي اوطي الصوت من هنا انت شايف الصو، تحميل سيرفر فوريفر مجاني 2024 ،ت كده عالي معايا ومن خلال لانك كده زي ما انت شايف الصوت بيبدا ان هو يقطع معايا وكمان الاشاره ما بتاخدش تقريبا حاجه بتبقى تلقائيه وكانك بتستعمل الروبوت ممكن انك انت تعمل ميوت للصوت خالص او انك تلغي الصوت وطبعا كل الاثار كامله بتاع الريموت م.

سيرفر فوريفر مجاني


وجوده في التطبيق العظيم الرائع التحفه دوت بس راح التطبيق دوت لا غنى عنه لاي حد عنده شاشه تلفزيون سواء معاك الريموت دوت او الريموت الاحدث او اي ، اكواد مجانية سيرفر فوريفر ،نوع من الريموت كنترول بتاع الشاشات ال جي فعلى طول خلينا نشرح التطبيق طيب بدايه انت والتلفزيون للتصوير بنفس شبكه الواي فاي ممكن اي شبكه واي فاي حتى لو ما فيش على لان التطبيق ما ب، كود مجاني سيرفر فوريفر صالح إلى غاية 2024 serveur forever ،يستهلكش ايا من الباقه بتاعتك ولا ايا من الانترنت خلينا نفتح التطبيق لاول مره نشغل لكم مسجل الشاشه طب لو انا دوست التلفزيون ال جي دوت هو احدث ريموت موجود لحد دلوقتي ودوت الاصدار اللي قبله او الجيل اللي قبله اللي هو موجود عندي.



 فخليني اختاره نرجع له ثاني اللي هو دوت اضغط عليه تكه كده هنا بيقول لي بيبدا ان هو يعمل بحث على الشبكه على التلفزيونات الموجوده فيها اقول له ماشي تمام هقول، كود سيرفر فوريفر مجاني 2024 ، له سماح ادي له الاذونات اللي هو محتاجها بيبدا ان هو يعمل بحث لو انت تلاحظ قبل هنا التلفزيون بتاعنا متصل على شبكه الواي فاي اللي متصل عليها برده التليفون خضعت عليه ضغط كده بيبدا ان ، كود تفعيل خط we ،هو يعمل لو تلاحظ بيقول لي حول كذا كذا الدخول الى التلفزيون هندخل الرمز دوت اللي هو اقول له صبت كده اتصل وجاب معايا الريموت الريموت دوت بيتميز ان هو بالظبط رئيس زرار مثلا هنا عشان ان انا جايب العرض التوضيحي بتاع الشاش.

سيرفر فوريفر مجاني 2024


ه فمش هيقلب في القنوات لو انا ضغطت مثلا على الزرار الخاص بي الاعدادات فبدا ان هو يدخل على الاعدادات تقدر كمان انك انت تتحرك بازرار الماوس اللي هي تحت، قائمة تشغيل iptv العامة ، تحت او يمين وشمال زي ما احنا شايفين كمان السكرول علامه السكرول متوفره عندك تقدر انك معاك بشكل كويس جدا باستثناء زرار البحث الصوتي هو اللي احيانا نضغط عليه يشتغل وساعات ما ، جميع القنوات علي النت ،بيشتغلش والزرار الروم طبعا لو انت ضغطت عليه بيعرض لك التطبيقات تقدر بقى انك انت تتنقل ما بينهم او تدوس ا.



نتر على اي تطبيق انا بدوس طبعا على اي حاجه في ريموت المهم لو انت عايز انك تظهر الاير ماوس او تتحكم بها من خلال التاتش بتاع التليفون او من خلال حركه ال، شفرة قناة فارزيش ،تليفون نفسه ديت بتبقى لذيذه جدا يعني مثلا زي ما انت شايف انا كل اللي انا بعمله اني بحرك التليفون كده خلينا نطلع من القائمه ديت الاول نرجع للريموت نفسه بعدين ندوس باك خش ثاني على الاير م، اضافة تردد على رسيفر bein 4k ،اوس نفسه او انك انت تستخدم التاتشبات بتاعه التليفون فانك تحرك صابعك على التليفون زي ما احنا شايفين بالش.

كود vip فوريفر مجاني


كل دوت في عندنا ايه كمان من الخيارات تقدر انك انت توصل للابس كل التطبيقات المتثبته على التليفون هتظهر لك هنا بالشكل دوت شكل السكرول بتاع التليفون بحي، جميع مباريات شاختار دونيتسك ،ث انك انت تتنقل من تطبيق للتاني زي ما احنا شايفين بالسلاسل فالصراحه التطبيق دوت يعتبر عظيم جدا بس خلينا نطلع من الحاجات اللي احنا عاملينها ديت لو رحنا له الريموت نزل لتحت كده انا ضغ، تحميل تطبيق iptv smarters على الويندوز ،ط على زرار الهوم خلينا نجيب الاير ماوس يعني التلفزيون مره ثانيه فعلا تطبيق رائع وافضل تطبيق ريموت متوفر لي حاجه اخرها مهمه جدا نسيت ان انا اذكرها وانا التطبيق متوفر لدى على الاندرويد ولكن مشكلتها الوحيده انها كثيره الاعلانات بس وبس كده الس.



لام عليكم السلام عليكم اهلا وسهلا بيك في فيديو جديد كلنا اتكلمنا في فيديو سابق عن فتح كرتون الشاشه ال جي الجديده عرفنا اهم المميزات بتاعه الشاشه والاسعار ونصائ، كود تفعيل سيرفر نوفا iptv ،ح مهمه جدا لما تيجي تشتريها وفي فيديو النهارده هنظبط الاعدادات الاوليه لما تشغل الشاشه لاول مره ونعرف ازاي تعمل توليب في القنوات وبالتاكيد لو انت محتاج ملف قنوات يكون مر، شاشة توشيبا 55 بوصة الترا 4k سمارت رسيفر داخلي 55u5865ea ،تب جاهز هتلاقيني عملت لك فيديو قدام شويه مرتبه تحت بعض ومظبوطه على بركه الله ونقول بسم الله طيب بدانا نشغل الشاشه لاول مره على بركه الله انا بيقول لك اضغط على العجله اللي في النص اللي موجوده في الريم او حاجه زي كده انا هقول له من.

الحصول على سيرفر فوريفر مجاني


 خلال التلفزيون اول حاجه هنخلي البلد على شمال افريقيا نورسين افريكا اللي موجود عليها مصر طبعا بقيه الدول العربيه موجوده في الشرق الاوسط اللغه من ، تطبيق uhd iptv 4k ،هنا هنخليها على العربي عشان الامور تكون واضحه معانا اختار العربيه بعد كده المنطقه الزمنيه اختار القاهره وطبعا البلد انا محددها على مصر وبعدين هقول له التالي انا طالب منك انك تتصل بشبكه، تشغيل النت على الرسيفر من الموبايل ، واي فاي عشان ينزل التطبيقات او موافقات المستخدم اللي في البدايه وتقدر انك تتخطى الخطوه ديت عادي جدا اقول له انتر كده الثالث الشروط والاحكام لو انت تخطيت الاتصال بشبكه واي فاي فالشروط والاحكام ديت مش هتظهر لنا غير بعد ما تتصل من ال.



نت يعني لو تلاحظ هو انا لسه بيحملها تعذر التحميل المؤقت هقول له طيب حاول مره كمان هتقرا شويه الكلام التالي على طول وبعدين هقول له تحديد الكل واقول له موافق، كيف انزل جميع القنوات على الرسيفر ، واخيرا هقول له على التالي بيقول لك حدد الطريق اللي انت تتصدم بها التلفزيون هل انت هتوصل رسيفر خارجي اللي هو جهاز تشفير فقط ولا هت بس التليفون محتاج اني اشتري الرسيفر خارجي، سيرفر xtream iptv متجدد يوميا ، فهقول له ايه التالي بيقول لك نوع التثبيت انا عندي مثبته على الحيط طبعا عشان يحسن من ادراج بتاع الصوت وبعدين هنحدد كده على القمر الصناعي عشان نبدا ننزل القنوات انا مش محتاج القنوات الارضيه في حاجه انا موصل طبعا على ا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية



 
starsat 8800 hd hyper 2024
اكواد تفعيل برنامج التنين بلس altaneen plus 2024 للاعضاء والزوار الجدد
احصل علي كود تفعيل mi tv 2024 مجانا لأجهزة ايكولينك
كود تفعيل empire iptv لرسيفر سبايدر
spider iptv activation code
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع