القائمة الرئيسية

الصفحات

server forever free 2024
server forever free 2024




انا كان موجود ترددات دي طبعا تعتبر كلها احدث ترددات بترتيب مميز والثالث جدا وفي نفس الوقت يعتمد يعني على احدث الترددات لغاية يوم النهارده إلى قنوات اون تايم جماعه احنا نزلناها التردد الجديد اللي هو التردد القديم كمان الناس اللي عندهم الترددين شغالين لسه هتلاق  ,  قنوات سيرفر فوريفر  ,   ي ده موجود شغال ده موجوده شغال مع نفسك الباقات الرياضية او القنوات الرياضيه كلها بالكامل ده بالنسبه لي النايل سات عندنا دي كمان عندنا الجيم على الاقمار باللي انا فيه الملف فيقمرقمر كاملين وكمان الميزه فيقمر يعني مثلا لو جئنا دخلنا على هوت بيرد  ,  رسيفر forever hd  ,    اوروبي من قيمه فهوش غير القنوات القنوات العلميه و قنوات الرياضه وبس ما فيش حاجه ثاني عليه هم حوالي تقريبا حوادثقناه كل الموجود على القناه رياضيه و قنوات علميه غير كده ما فيش مشكله قنوات ثانيه ما   ,   forever سيرفر ,   حدث منه كلب اقفل طبعا ان هو بس الباقات الرياضيه نفس الكلام هتلاقيه على الاستراولا على الايمو يعني بعض القنوات مش مترتبه بس هو برده احدث الترددات الرياضيه كلها على ايه مش نفس الكلام ده بالنسبه لي شكل القوائم بتاع بتاعته.



forever iptv activation code 2024


  •  الجديده ده في ناس كثير يطلبه ملفومش لاقيين فانا يعني حاولت ان انا ارتب على قد ما اقدر اقدر تقليمه من التراب باذن الله هاجيب لكم في اول تعليق على الفيديو رابط الملف على الميديا فاير جاهز للتنزيل بالفلاشه شكرا جزيلا دمتم بصحه وعافيه السلام عليكم ورحمه الله بس  ,  forever server free 2024  ,   م الله والصلاه والسلام على رسول الله السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا وسهلا بحضراتكم على قناه اشرف القاضي شاء الله النهارده .

  • هيشتغل هنشوف ازاي نقدر اللي احنا هنشتغل علاء تغيير اسم القمر من ناس كثير انت منه والقمر نازل باسم غير اسم نايل سات طبع  ,   renew forever server ,   ا ازاي نقدر ننزل مكان القمر للناس اللي عندها متحرك عايزه تخلي قمر نايل سات رقم واحد في الاسئله الاعمار ازاي اقدر اضيف قمر جديد على الجهاز ده المختصر.

  •  بتاع الفيديو النهارده ان شاء الله ب  ,  موقع الفوريفر  ,   عد في الفيديو ازاي نقدر ننزل تردد على الرسيفر بمنتهى السهوله ازاى اقدر ارن ارتب القنوات بصورة طبيعية صوره ثالثه جدا ومتنا شاء الله نتكلم فيها هنبدا ان شاء الله كده على الجهاز بتاعنا انا هامشي فين كده يا جماعه احنا واقفين على وجهه الاندرويد طب عايزين نروح الأول في التليفون يدين القائمه اللي قدامي ده مكتوب فيها مهندس سيد النجار اسم ال.


كود تفعيل forever iptv 2024


قمر والاتجاه والزاوية وتجري وللتأكيد طيب انا بضغط اوكي وانا واقف على اسمه مهندس سيد النجار انا عايز اغير اسم خليه اسم نايل سات مرتبه تاكي بالشكل ده بيظهر لي ايه ظهر للكيبورد التليفون بتاعي او تظهر على الشاشة تمام والله حاجه يا جماعه عشان تتغير ناس بتقول لك ا  ,  تجديد سيرفر forever مجانا  ,   نا عايز اغير اللغه اغيرها ازاي تغيير اللغه سهل جدا يا جماعه عندك هنا على اليمين في كلمة لغه وجنبها علامة حمراء يعني بغير اللغة عن طريق الزرار الاحمر الموجود في الريموت بتاع يعني الموت بتاع هو الزرار الاحمر عندي بغير اللغة يعني اضغط على الزر الاحم  ,  forever renew  ,   ر في الريموت من غير ما اضغط على الكيبورد القدامى بيضه هيحصل ايه باللغه بتتغير طيب لو عايزة تخلي الحروف دي بدل ما هي اسم ولا عايز اخليها كابتل كاتب لك الكبسول وقت الزرار اه دي غلط على الزرار الاخضر عندي في الريموت بيحولها من حروف صغيرة بحروف كبيرة من كبتل الى سمول بالشكل ده اصبحت حروف كابيتال تمام عايز اغير وارجع ثا  ,  server forever  ,   ني الزرار الزرار الاخضر بيرجع كامله عايزها عربي واخليه نايل سات بالعربي بتروح خلاص بقى اللغه اللي هو اللي لونه احمر في الريموت الزرار الاحمر في الريموت وادوس عليه يخليها لي عربي طيب عايزه امسح القسم الاول قبل ما اغيره عندي علامه الاكس اللي عامله زي سن القلم لونها اصفر دي اللي انا بنسحب فيها وفي موجوده عندي لو لاحظتو هتلاقوها.




طريقة تجديد سيرفر فوريفر مجانا


  •  عند جنبك جنبك رقمالريموت في علامه الحذف او السن القلم ده عليه علامه اكس هتلاقيها في الريموت عندك جنب الزرار الزيرو يعني انا كده مش كويس مش هيبان الدنيا الدنيا ضلمه انا برده لو قلت لك منور يا جاموسه يا جماعه شايفين الزرار ده الزرار اللي جنب الزيرو اهو الولد   , موقع تجديد سيرفر forever   ,   دوت لو كانت تغطى عليه هيعمل ايه هيحصل في كل الاسطوانه بعد الضغط عليه بالشكل ده اهو حذف لي الجهاز تمام بدل ما اضغط من الكيبورد .


  • الالوان اللي بتتكلم عليها اربع الوان لو عايزه اغير لونها احمر عايز اخليها ناس كبيره او صغيره انجليزي بدوس اخضر عايز احذف   ,  forever server code  ,   بدوس اصفر من الريموت على طول عايز اعمل ادخال اوكي يعني ازرق تمام انا دلوقتي غير ايه اغير الاسم باللغه العربيه عادي جدا النت من تحت تمام بنزل على الاتجاه غلط الزاويه سبعه تاكيد منزل بالشكل ده نزلت على كلمه تاكيد بضغط اوكي كده ايه هو اسم القمر خلاص اهو نازل على تاكيد بطاقه تركيه .

  • خلصت اسم القمر عندي بقى لا ينسى اول حاج  ,   تجديد الفوريفر مجانا ,   ه ميسي معلش الاضاءه عاليه عشان مش موضح قوي القفل كده بقى مين زي ما احنا شايفين خلاص كده القمر تمام وتسيب والدنيا زي الفل طيب عايزه انزل القمر اخليه مثلا من رقم خمسه رقم واحد او من رقم واحد ورقم خمسه وانا واقف عليه كده يا جماعه القمر و علم عليه علامة الصح من الغلط كده بالغلط اهم حاجه اوكي وانت واقف عليه عشان علامه الصح تبقى ش.



forever server renew free


غاله تمام عادي اعمل ان انا ارتبط ما تخلي القمر ده رقم مثلا لما يصدق خليه رقم خمسه طيب اعمل ايه بمنتهى البساطه هضغط عنه الريموت قدامه هو زرار منيو غير منيو منيو اهو شايفين وتفوق الزرار الاحمر منيو لو ضغطت مني قول لي بيحصل الحروف اللي تحت والالوان اللي تحت تغير  ,  سيرفر forever مجاني  ,    يعني انا لو كنت غلط كده اتغيرت هيبقى فيه موبي أومو في مفتو انام بالليل هنحتاج ها ها ها اقدر حديث اخضر جامده عشان احرك القمر هانزل للمكان اللي انا عايز اغير في مكان حازم نمرة خمسة مثلا وبيجيب دوس على الزرار الاخضر عندي ده في الشكل دوت بقى بص لقيت نايل  ,   code forever 2024 ,    سات بقى رقم خمسه اهو نايل سات بقى رقم خمسه والقمر الثاني طلع لفوق وهكذا عايز ارجع النايل سات اخر رقم واحد زي ماحنا شايفين شايفين تحت فيه كل الاوبشن بتاع الحذف والاضافه والكلام ده واقف على القمر انا عايزه اقعد له اخلي رقم واحد ضغط عليه اوكي بيديني علامة صح جنبه بالشكل ده بعد ما تديني عليها طلعها جنبه اعمل ايه اروح ا  ,  سيرفر فوريفر 2024  ,   قف على المكان اللي عايزه وبالضغط على زر من يومين يو عندي اهو ضغط على زر منه علشان القائمه دي هتختلف لما اضغط زري منه طلبت منه استلفت هيبقى اول حاجه موف ونطول عشان انا عايز احذف اكثر من قمر انا باكتب اكثر من امراه اخليه فوق وتحت طيب مهنا بدوس الزرار الاخضر او الزرار الاخضر في الموت بس لما بدوس كده ايه اللي هيحصل مايل صدقي بقى.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع