القائمة الرئيسية

الصفحات

تحديثات رسيفر ستار جولد شامل جميع الاصدارات

تحديثات رسيفر ستار جولد شامل جميع الاصدارات
تحديثات رسيفر ستار جولد شامل جميع الاصدارات



اللي تكون شامله كل المقاومات او المكونات طبعا الاجهزه التي في اندرويد بوكس معروفة في السوق من زمان بتحويل اي شاشة عادية عندك شاشه اندرويد ودلوقت طالع منها لغاية اندرويد 10 واجهزة ممتازه جدا سريعه يا معالي ذاكره كبيره برضه  , مكن احدث سوفت وير رسيفر star golo ,  ممتاز زي اجازه شاومي ام اي اللي موجوده دلوقتي و اجهزة الاكس 96 والاتش 96 جدا كمان والام والايماكس كمان هي كويسه جدا موجودة وراء معي لغاية, starnet 9900 اربعة جيجا رام ويذاكر 32 في كمال 64 وأجهزة سعرها غالي لان المقاولات ثلاثتها غالية   ,  ستار جولد رسيفر , قوي عاليه القيمه ثمن اجهزة يا جماعه الحكم الشرعي الاندرويد زي الفل بس عيبها الوحيد انها ما بتحطش البث الفضائي البث الفضائي يعني بالضبط شويه الاقمار الصناعيه لان هي مش مجهزه انها تشتغل رسيفر الاجهزه التي في انت اندرويد بوكس.

ستار جولد

يا جماعه الجهاز ممكن يوصل لك 3000 جنيه دلوقت في اجازه متوسط حوالي 1800 1900 2000 والجهاز اللي هو على قد هيروب يبقى سعره تقريبا من 800 جنيه ل 1,000 جنيه دي اجهزة الاندرويد أون تي في اندرويد بوكس طبعا رسيفر  , رسيفر ستار جولد sg-777 hd ,  اندرويد عبارة عن رسيفر يستقبل القنوات الفضائيه موجوده عليه سيرفرات زي الايفون زي ستارنت 2070 بيبقى عليه سيرفرات بتفتح شفرات لي بعد القنوات الفضائيه, سوبر جولد 111 وفي نفس الوقت عليه سمارت ال اي بي تي في آي بي سي دي ممكن نحطه على  , سيرفر شيرنج ,  تي في اندرويد بوكس موجود موجود لما الستات كثير على الكيكه اندرويد بس لكن هو ما بيستقبل شقراوات وكان جايب الوحيد اللي في اندرويد بوكس انه جهاز ما بيستقبل تي إي قنوات لانه مفهوش سياره الاستقبال أو يعني المستقبل الإشارة من الأقمار.

ملف قنوات ستار جولد

الصناعية طب الثاني هو جهاز يحول رسيفر اندرويد هو رسيفر وفي نفس الوقت داخل اندرويد وفي نفس الوقت بدقه الفوركي دائما اي جهاز اندرويد 99 فى الميه منهم اجهزة رسيفر اندرويد بتلاقي بيشغل القنوات اللي هي بدقه الفور كي في وقد استشهد فيها   , رسيفر جولد ستار , وفي نفس الوقت مش شغاله على شاشات الفور كي صوره ممتازه جدا وسهله جدا وصوره, starnet iptv code تحفه بصراحه فاذا انا هنا انا لو اشتري وقدامي تي في اندرويد بوكس وقدامي الريسيفر الاندرويد انا افكر ان انا هتلاقي الافضل ايه انا هسيب الحكم لكم بس انا  , ستار قولد ,  دائما انا اللي اقول لماما افضل رسيفر الاندرويد الاندرويد رسيفر اندرويد بالنسبة لي هو الافضل لانه يمكن ان انا اتفرج على الاقمار اللي انا عايزها وفي نفس الوقت فك شفرات القنوات الرياضية خصوصا علشان مباريات وفي نفس الوقت عليه اي بي.

رسيفر ستار جولد hd

تي في موجود وفي نفس الوقت بخش على المنصة الاندرويد الموجودة عليه فلما بتخش على الماسنجر للاندرويد عن طريق الرسيفر نفسه وحاول الجهاز اللي بتاعتي الشاشه اندرويد تطبيقات بشتغل عليها كأنها موبايل بس كبير على الشتا وكأنها ان انا حولت  , stargold رسيفر ,  الشاشه للاندرويد وفي نفس الوقت كسبت رسيفر موجود معي فاتح لك قنوات تسوقها الباقات الرياضية, ملف قنوات ستار نت 9000 عشان المباريات طبعا هنا الافضل لي والافضل للجميع هات رسيفر اندرويد افضل انواع رسيفر اندرويد الموجودة حاليا في السوق عندك الا يكون   , star gold رسيفر , ايرون برو الايفون اس فورت عندك الاستارت اكس 7 وعندك 3670 اللي احنا كنا قاعدين على قناه جهاز ممتاز جدا وفي كله ثمن جهاز انا كنت عارضه ونازل ونازل شحاتة على القناة لا نأكل جهزت عيني من الدله عرض للشرحات بتاعته علشان.

مميزات رسيفر ستار جولد

توصل لها بتقول هسيب لك روابط الفيديوهات دي كلها اسفه البيت ان شاء الله بالنسبه لافضل الاجهزة التي في اندرويد بس لو حد عايز يشتري يحول الشاشة بس الاندرويد ومش عايز الرسيفر عندك جهاز شيومي ام اي الرجل وفي نفس الوقت معالق  , رسيفر ستار جولد ,  وسونيا عالي اللي هو الايميل القديم 450 او ال ادريانو على مجنون 650 تقريبا انا مش, ملف قنوات رسيفر ghost v2 2021 متأكد بصراحة وعندك اجهزة الاكس 96 h96max برو اجهزه ممتازه جدا جدا جدا جدا وفي جهاز ام اكس برده من أجهزة كويسه جدا دي اجازة بتاعها عادي وفي  ,  ,  نفس الوقت هتلاقيها فاضي شكلك موجودة على سوق دوت كوم وجوميا موجود يعني الجهاز كويس يبدا من 2000 جنيه بس اجازه ممتازه بصراحه بس هنا يحول لك الشاشه للاندرويد فقط فقد بقى لك انت يعني مطلق الحاجات اختار الافضل دي بس.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
تفعيل vavoo مدى الحياة للاجهزة المتوقفة
في خطوتين شفرة قناة sport 1 على اموس 2024 تجديد تلقائي
مكتية اكواد سيرفر e-vision iptv 2024 مجاني تناسب انواع الرسيفرات hd
احصل علي كود تفعيل e-vision iptv 2024 مجانا من هذا الموقع
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع